شرایط و قوانین استفاده از خدمات

  • وب‌سایت فراز سی آر اس با رعایت کلیه قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران، قوانین و جرایم اینترنتی و مجموعه‌ی قوانین و مقررات تجارت الکترونیک فعالیت دارد.
  • خدمات و محتوای عرضه‌شده توسط وب‌سایت فراز سی آر اس جهت استفاده‌ در این وب‌سایت می‌باشند. هر گونه سوءاستفاده از اطلاعات، متون، تصاویر، نقشه‌ها، طرح‌ها، لوگو و موارد دیگر مندرج در این وب‌سایت پیگرد قانونی دارد و هیچ شخص یا اشخاص اعم از حقیقی یا حقوقی اجازه‌ی سوء استفاده از مطالب این وب‌سایت را نداشته و نخواهد داشت. بازنشر مطالب این وب‌سایت در اینترنت، تنها با ذکر نام و نشانی اینترنتی وب‌سایت فراز سی آر اس با حفظ کلیه حقوق مادی و معنوی آن و لینک مطلب ذکر شده مجاز بوده و در رسانه‌های چاپی،مجازی و غیره منوط به کسب اجازه‌ی کتبی از مسئولان وب‌سایت می‌باشد.
  • اطلاعات شخصی کاربران در فراز سی آر اس کاملاً محرمانه بوده و فراز سی آر اس تمام تلاش خود را برای محافظت از اطلاعات شخصی کاربران به کار می‌گیرد. بنابراین جهت حفظ حریم اطلاعات شخصی کاربران، کاربر باید متعهد گردد تا هرگونه فعالیت نامبرده در جهت هک کردن اطلاعات موجود در سایت نبوده و هیچ‌گونه معاونت و یا مشارکتی با اشخاص حقیقی و یا حقوقی در این امر نخواهد داشت. ضمناً کاربر متعهد می گردد که چنانچه از هک کردن اطلاعات یا اقدامات مشابه توسط شخص یا اشخاص و یا مؤسسات دیگر مطلع گردد، در اسرع وقت به اطلاع مدیریت سایت فراز سی آر اس برساند.
  • کاربر متعهد می‌شود که اطلاعات خود را هنگام ثبت‌نام، خرید و رزرو به صورت صحیح در وب‌سایت وارد نماید. در صورت ورود اطلاعات ناقص يا نادرست، مسئولیت و عواقب بعدی این عمل صرفاً بر عهده‌ی شخص کاربر خواهدبود.
  • کاربر متعهد می‌شود هرگونه تغییری در مشخصات فردی خود را در اسرع وقت در وب‌سایت فراز سی آر اس اصلاح نماید. در غیر این‌ صورت این وب‌سایت هیچ گونه مسئولیتی در قبال این اقدام و خسارات و تبعات ناشی از عدم صحت اطلاعات موجود نخواهدپذیرفت
  • وب‌سایت فراز سی آر اس به فروش اینترنتی بلیت هواپیما می‌پردازد و در قبال شرایط، کنسلی، تأخیر یا تعجیل پرواز مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت.
  • هرگونه سوء استفاده از نام فراز سی آر اس، سایت اینترنتی فراز سی آر اس، مکاتبه از طرف فراز سی آر اس و یا استفاده از نام‌های مشابه که تصور مشابهت و مطابقت را ایجاد و یا مصرف کننده عادی را دچار اشتباه نماید ممنوع بوده از طریق شکایت به مراجع قانونی ذی‌صلاح، دادگاه‌های رسیدگی به جرائم اینترنتی در داخل و یا خارج از کشور و نیز اطلاع‌رسانی به سرویس‌دهندگان و سرویس‌گیرندگان اینترنتی قابل پیگرد میباشد وهمچنین خسارات وارده مطالبه خواهد گردید.
  • وب‌سایت فراز سی آر اس اطلاعات شخصی کاربران خود را با هیچ مجموعه‌ی دیگر یا شخص ثالثی به اشتراک نخواهد گذاشت و با درخواست مراجع ذی‌صلاح قضایی در موارد مصرح در قانون، امکان استفاده از این اطلاعات را خواهندداشت.

شرایط و ضوابط رزرو و خرید بلیت هواپیما داخلی و خارجی

  • عملیات خرید بلیت در وب‌سایت فراز سی آر اس با رعایت مجموعه‌ی قوانین و مقررات تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران انجام گرفته و هرگونه تخلف تحت پیگرد قانونی قرار خواهدگرفت. خرید اینترنتی بلیت توسط خریدار، به منزله‌ی این است که از تمامی قوانین و مقررات مربوطه به خرید بلیت آگاهی و اطلاع کامل دارد.
  • مسئولیت برنامه ریزی زمان پرواز و تغییرات نرخ و کلیه تأخیرات مجاز و غیر مجاز شرکت های هواپیمایی و کنسل گردیدن پرواز به هر دلیل از جمله آب و هوایی، موارد فورس ماژور اعتصاب پرسنل و یا ورشکستگی شرکت هواپیمایی و تأسیسات وابسته از جمله خدمات جنبی ایرلاین ها و تأیید نهایی رزروها مستقیماً توسط خطوط هوایی بوده و این شرکت مسئولیتی به هر نوع اعم از حقوقی و مالی از جمله پرداخت حق کنسلی پرواز و هتل در قبال موارد یاد شده یا نظیر آن ندارد.
  • هنگام ثبت‌نام و رزرو بلیت، نام مسافر باید به صورت صحیح با حروف انگلیسی طبق مشخصات درج شده در گذرنامه وارد شود. امکان اصلاح، جابجایی و تغییر نام پس از خرید نهایی بلیت وجود ندارد و فراز سی آر اس، هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال اشتباه در ورود اطلاعات بر عهده نخواهد داشت و برای اصلاح اطلاعات، مسافر می‌بایست بلیت را کنسل نموده و مجدداً خریداری نماید. بلیت خریداری شده، متعلق به مسافری است که مشخصات ایشان در سیستم ثبت شده است و مشخصات ثبت شده غیر قابل انتقال به غیرو جایگزینی می‌باشد. در صورت عدم تطابق نام مسافر در بلیت و مدارک شناسایی، مسافر به هیچ عنوان پذیرش نخواهد شد.
  • در قوانین هواپیمایی کشوری، مسافران نوزاد کم‌تر از دو سال، مسافران کودک بین دو تا دوازده سال تمام و مسافران بزرگسال، بیش از دوازده سال سن دارند. در صورت عدم دقت خریدار چنانچه رده سنی به اشتباه وارد گردد ، از سوار شدن مسافر به هواپیما ممانعت به عمل خواهدآمد. همچنین بلیت کودک را به هیچ وجه نمی‌توان به تنهایی و جدا از بلیت بزرگسال خریداری نمود . لازم به ذکر است که در بلیت‌های نرخ مصوب، قیمت بلیت برای مسافران نوزاد، کودک و بزرگسال متفاوت است، اما در بلیت‌های چارتری و غیر قابل استرداد، قیمت بلیت کودک با بزرگسال برابر است.
  • پس از انجام پرداخت و تایید آن، رزرو و خرید قطعی شده و اطلاعات بلیت به همراه اعلامی کاربر پیامک و ایمیل می‌شود. هنگام مراجعه به فرودگاه، در پروازهای چارتر ارائه‌ی یک نسخه‌ی چاپی از بلیت و در پروازهای سیستمی، ارائه‌ی شماره‌ی بلیت به همراه مدرک معتبر شناسایی به کانتر هواپیمایی مربوطه الزامی می‌باشد.
  • هر نوع کنسلی بلیت از طرف مسافر، مطابق قوانین هواپیمایی کشوری، شامل جریمه‌ی کنسلی می‌شود. مسافر باید توجه داشته باشد مقدار این جریمه بنا بر قوانین کنسلی هر ایرلاین متفاوت است. پس از درخواست استرداد توسط مسافر، مبلغ جریمه از قیمت بلیت کسر شده و مابقی مبلغ قیمت بلیت، به‌طور آنلاین به حساب مسافر بازگردانده می‌شود. مدت زمان بازگشت وجه، تابع مقررات بین بانکی (بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت) می‌باشد. این مسئله در مورد پروازهای چارتر یا غیر قابل استرداد صادق نیست و هزینه‌ی بلیت این پروازها در صورت کنسلی به طور کامل پرداخت می‌شود.
  • لغو یک پرواز یا تأخیر بیش از دو ساعت در یک پروازدر صورت تایید کتبی ایرلاین مربوطه، شامل جریمه‌ی کنسلی نمی‌شود. در این صورت مسافر فرم درخواست آنلاین استرداد بدون جریمه را میبایستی پر می‌کند. لازم به ذکر است که اگر پرواز رفت و برگشت از دو ایرلاین مختلف باشند، در صورت لغو پرواز رفت یا انصراف مسافر از پرواز به دلیل تاخیر بیش از دو ساعت، ممکن است لغو پرواز برگشت شامل جریمه‌ی کنسلی بشود.
  • خریدار حق تغییر قیمت بلیت، دست بردن در مفاد بلیت به هر طریق و هر شکل، و یا فروش مجدد بلیت با قیمتی بالاتر از مبلغ ذکرشده را ندارد.
  • طبق قوانین سازمان هواپیمایی کشوری، همراه داشتن مجوز پزشک برای خانم‌های باردار، افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی-عروقی، بیماری‌های تنفسی، صرع، آنمی شدید، دیابت ملیتوس کنترل‌نشده، بیماران دیالیزی یا کسانی که از داروهای تضعیف‌کننده‌ی سیستم ایمنی استفاده می‌نمایند و یا مبتلایان هرگونه بیماری دیگری که مشمول منع سفر هوایی باشد، هنگام سوار شدن به هواپیما ضروری می‌باشد. همچنین لازم است که این مسافران، داروهای مورد نیاز خود را در طول سفر به همراه داشته‌باشند.لازم به ذکر است نوع و میزان داروهای مجاز هر ایرلاین یا کشور متفاوت بوده و رعایت آن از سوی مسافر الزامی است.

شرایط و ضوابط خرید اینترنتی بلیت قطار

بلیت

  • در صورت تمایل به داشتن جا برای طفل زیر دو سال باید از گزینه‌ی خردسال استفاده شود، در غیر این صورت مبلغ بیمه (۱۰درصد بهای بلیت بدون اختصاص دادن جا) لحاظ خواهدشد.
  • افراد ۲ تا ۱۲ سال نیم‌بها محاسبه می‌شوند، لذا باید از گزینه‌ی خردسال استفاده شود.
  • از دریافت بلیتی که به نام شما نیست یا بلیتی که مخدوش یا دارای قلم‌خوردگی است، خودداری کنید.
  • بلیت باید به نام صحیح و کامل مسافر خریداری شود. از وارد کردن اسامی تکراری یا مخفف جداً خودداری فرمایید. دارندگان بلیت‌های همنام، بدون بلیت تلقی می‌شوند.
  • در صورتی که مسافر بخواهد بلیت دو قطار متوالی را تهیه کند، بایستی حداقل ۳ ساعت بین رسیدن قطار اول به مقصد و حرکت قطار دوم فاصله باشد. در غیر این صورت مسئولیت کنسل شدن بلیت دوم بر عهده‌ی مسافر است.
  • فقط تا ۲۴ ساعت قبل از حرکت، رزرو بلیت با امکان خرید غذا انجام می‌پذیرد.

کوپه‌ی دربست

  • با توجه به این که امکان رزرو بلیت با نام و تعرفه‌ی تکراری در سامانه‌ی فروش اینترنتی امکان‌پذیر نیست، در صورتی که قصد دربست کردن کوپه را دارید از گزینه‌ی «کوپه‌ی دربست» استفاده کنید. به این صورت که ابتدا تعداد دقیق مهمان‌ها (تعداد بزرگسال و کودک) را در قسمت مربوطه وارد کنید، سپس تیک «کوپه‌ی دربست» را بزنید و بعد گزینه‌ی جست و جو را انتخاب کنید در غیر این صورت کوپه دربست نخواهدشد.
  • برای دربست کردن کوپه در صورتی که تعداد مهمان‌ها کمتر از تعداد صندلی‌های کوپه باشد، باید گزینه‌ی «کوپه‌ی دربست» را انتخاب و تعداد واقعی مهمان‌ها را در قسمت مربوطه وارد کنید. توجه داشته باشید که اسامی تمامی مهمان‌ها باید در قسمت مشخصات ثبت شود. به طور مثال برای یک خانواده متشکل از پدر، مادر و یک فرزند کودک، تعداد ۳مسافر را انتخاب و سپس برای دربست کردن کوپه، تیک «کوپه‌ی دربست» زده شود.

چاپ بلیت

  • با استفاده از گزینه‌ی «چاپ بلیت» که در صفحه‌ی «بلیت‌ها» نمایش داده می‌شود، بلیت خود را چاپ کنید و با همان برگه سوار قطار شوید.
  • دقت کنید تمامی بلیت‌ها بر روی کاغذ A4 دورو سفید چاپ شود. لطفا از چاپ بلیت بر روی کاغذهای آرم‌دار و طرح‌ دار اکیداً خودداری کنید.
  • در صورت عدم دریافت نسخه‌ی چاپی بلیت، تمامی مسئولیت‌های بعدی با شخص مسافر خواهدبود. در صورت وارد شدن خسارت به قطار، پرداخت خسارت فقط به دارندگان نسخه‌ی چاپی بلیت امکان‌پذیر است.

استرداد بلیت

  • طبق قوانین شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، بلیت قطارهای مسافری دركلیه‌ی مراكز فروش بلیت (در ساعات كاری نمایندگی‌های فروش) با ارائه‌ی كارت شناسایی معتبر از جمله: كارت ملی، شناسنامه، پاسپورت یا گواهینامه طبق مقررات زیر قابل استرداد بوده و نیازی به مراجعه به مراكز خرید بلیت نیست.
  • تا ساعت ۱۲ روز قبل از حركت قطار، ۹۰ درصد بهای بلیت برگردانده می‌شود.
  • از ساعت ۱۲ روز قبل از حركت تا ۳ ساعت پیش از حركت قطار، ۷۰ درصد بهای بلیت برگردانده می‌شود.
  • از سه ساعت مانده به حركت تا لحظه‌ی حركت قطار، ۵۰ درصد بهای بلیت برگردانده می‌شود.
  • استرداد بلیت پس از حركت قطار امكان‌پذیر نیست.
  • بلیت‌هایی که به صورت آنلاین از سایت فراز سی آر اس خریداری شده‌اند نیز مطابق با قوانین راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران قابل استرداد هستند.
  • استرداد آنلاین بلیت‌های قطار تا ۹۰ دقیقه قبل از حرکت قطار امکان‌پذیر است، پس از آن برای استرداد بلیت بایستی به صورت حضوری به دفتر آژانس مراجعه فرمایید.
  • بلیت‌‌هایی که از مراکز خرید دیگری تهیه شده یا به صورت حضوری از دفتر فراز سی آر اس خریداری شده باشند، تنها به صورت حضوری قابل استرداد هستند.
  • بازپرداخت خسارت به بلیت‌هایی که مشمول دریافت خسارت شده‌اند، صرفا به صورت حضوری در محل آژانس و با ارائه‌ی کارت ملی مسافران و نسخه‌ی چاپی بلیت امکان‌پذیر است.
  • برای استرداد بلیت در مراکز فروش، بلیت چاپ‌شده و کارت شناسایی مسافر را همراه‌تان داشته باشید.
  • با توجه به اینکه ساعت ثبت درخواست استرداد قطار بر اساس ساعت ثبت استرداد در شرکت ریلی مربوطه محاسبه می‌شود، بنابراین برای اطمینان از ثبت به موقع درخواست خود، لطفاً ۱۰ دقیقه زودتر از زمان اعلام‌شده در قوانین را در نظر بگیرید. در غیر این صورت، فراز سی آر اس مسئولیت تاخیر در ثبت درخواست و افزایش جریمه‌ی کنسلی را بر عهده نمی‌گیرد.

شرایط و ضوابط خرید اینترنتی هتل از وب‌سایت فراز سی آر اس

الف) رزرو آنلاین هتل های بین المللی و داخلی:

  • با توجه به تنظیم قوانین سایت بر اساس سیاست های اعلام شده از سوی هتل های مختلف بدیهی است توجه و رعایت قوانین سیستم (به ویژه سیاست های کنسلی و برگشت از فروش) در رزرواسیون ها برای طرف دوم الزامی است. بدیهی است پاسخگویی به هرگونه کنسلی و استرداد و یا عدم استفاده و اعلام آن پیش از موعد به اشخاص طرف قرارداد، رأساً به عهده مسافر می باشد.
  • پس از انجام کامل رزرو هتل، کد شناسه ای به مسافر ارائه می گردد که پیگیری رزرو از طریق آن امکان پذیر خواهد بود.
  • توجه کامل به (Profile) در خصوص امکانات هتل و (Remark) در خصوص توضیحات ضروری از کلیه منابع معتبر بالاخص خود هتل الزامی است و در صورت بروز مشکل، هیچگونه مسئولیتی متوجه فراز سی آر اس نخواهد بود.
  • تمامی رزروها تابع قانون خاص هتل مورد نظر بوده و فراز سی آر اس هیچگونه تعهد و تکلیفی در خصوص درخواست های خارج از رویه و قوانین هتل ها بطور عام و خاص از قبیل ساعت ورود و خروج، شرایط پذیرش کودک، نوزاد، نوجوان، و غیره، نداشته و نخواهد داشت.
  • ضروریست در مورد هتل ها و رزروهایی که به صورت موقت انجام می شوند با توجه به امکان تغییر نرخ و یا اینکه توسط هتل بعلت عدم تأیید نهایی و قطعی اتاق های رزرو ده از سوی هتل واگذار می گردند مسافر توجه کامل نماید لذا هیچگونه تضمینی در تأیید و یا پاسخگویی در خصوص رزروهای موقت وجود ندارد.
  • عودت مبلغ رزروهای ابطال شده مستلزم صرف حداقل 15 روز می باشد لذا دقت کافی هنگام رزرواسیون ضروری می باشد.
  • در صورتیکه مسافر قبل از ساعت مقرر ورود، وارد اتاق هتل شود (Early Check in) و یا بعد از ساعت مقرر خروج، در اتاق هتل حضور داشته باشد (Late Check Out) مطابق سیاست هتل مشمول هزینه های اضافی می گردد و لذا اعلام آنبه طرف اول الزامی است.
  • مسافرینی که درخواست اقامت کمتر از مدت رزرو شده هتل را داشته باشند جهت عودت مبلغ نیاز به برگه کتبی تأییدیه در سربرگ هتل با مهر و امضای تعریف شده مبنی بر خروج قبل از موعد و قبول برگشت مبلغ با تعیین میزان وجه برگشتی از سوی هتل را دارند کما اینکه ابزار این مورد، استرداد وجه و زمان پرداخت به جهت مکاتبات فی مابین و اخذ تأییدیه بعدی را گارانتی نمی نماید.
  • مسافر متعهد می شود قبل از صدور واچر به مطالعه شرایط و قوانین اعلامی از سوی کارگزاران خدمات اقدام نموده و صدور واچر به معنای تأیید شرایط و قوانین مذکور می باشد.
  • جهت جلوگیری از ابطال (رزروهای انجام شده، چنانچه مسافر به هر دلیل دیرتر از موعد (Check in از قبیل ساعت و یا رزرو ورود) وارد هتل گردد، اعلام ساعت ورود جهت هماهنگی های لازم با هتل به طرف اول الزامی می باشد در غیر اینصورت به جهت اینکه هتل هیچگونه مسئولیتی در نگهداری و رزروهای انجام شده ندارد هیچگونه مسئولیتی متوجه فراز سی آر اس نخواهد بود.

1- قوانین و الزامات استفاده از خدمات حمل و نقل (ترانسفر)

  • پیمانکار خدمات ترانسفر را طبق درخواست مسافر ارائه و مسافر باید فورا خدمات ارائه شده بر طبق شرایط و ضوابط مندرج این قرارداد را پرداخت کند.
  • تمامی قیمت هایی که برای خدمات ترانسفر ذکر شده است به صورت یکطرفه توسط متصدیان آن در لیست قیمت بصورت قطعی و غیر قابل تغییر و کنسلی تعیین می شود.
  • پس ازدرخواست و اجرای درخواست به منزله این است که مسافراز قیمت خدمات و شرایط ارائه آن بطور کامل مطلع و مورد قبوب مسافر قرار گرفته است.
  • تایید مسیر برنامه ترانسفر از نقطه خروج به سمت مقصد در سفارش مشخص میشود؛ هر تغییر بعدی در برنامه سفر باید به عنوان یک سرویس اضافی در نظر گرفته شود. به طور مثال اجاره یک وسیله نقلیه موتوری با راننده و بر طبق لیست قیمت جدید محاسبه میگردد.
  • ترانسفر باید توسط ماشین های کلاس مختلف، همانند مینی ون، مینی بوس ها یا اتوبوس انجام شود. هنگامی که خدمات با استفاده از مینی بوس و یا اتوبوس ارائه می شود، هیچ توقفی با نشانه در ترمینال یا پلت فرم ایستگاه ارائه نمی شود، نشانه در شیشه جلو خودرو قرار می گیرد.
  • مدت زمان انتظار برای مشتری (مسافر) تحت سفارش پذیرفته شده باید 20 دقیقه پس از ورود قطار، اتوبوس داخلی به آدرس داخل شهر (خارج از شهر)، 1 ساعت پس از ورود پرواز داخلی و 2 ساعت بعد از پرواز بین المللی باشد. پس از پایان مدت زمان ذکر شده و عدم حضور مسافر به منزله تکمیل سفارش تلقی میشود و این خدمات بدون پرداخت جریمه هزینه سفارش به مشتری میباشد. در صورت تاخیر در پرواز، مدت زمان انتظار به تناسب تاخیر پرواز برای مسافر افزایش و بدون پرداخت هزینه اضافی برای انتظار، خواهد بود.
  • در صورت سفارش ترانسفر گروهی (دو یا چند مسافر)، سرگروه، مسافری خواهدبود که نامش اول لیست سفارش است. سرگروه مسئول جمع کردن و سامان‌دهی مسافران در خودرو خواهدبود. پیمانکار مسئولیتی برای جمع‌کردن مسافران در مکان برنامه‌ریزی‌شده برای حرکت ندارد و همچنین مسئول انجام تمهیدات برای جمع‌کردن مسافران در مکان برنامه‌ریزی‌شده برای حرکت نخواهدبود.
  • هنگام سفارش دادن یک ترنسفر، هر آدرسی در شهر انتخاب‌شده، آدرس اضافی به حساب آمده و نقل‌وانتقال برای بازدیدهای اضافی بر اساس قوانین داخلی پیمانکار محاسبه خواهدشد. در حین ثبت سفارش باید مسافر از هزینه‌ی بازدید از هر آدرس اضافی آگاه شود و پس از تأیید قابل تغییر نخواهدبود.

2- کرایه خودرو با راننده

  • سرویس کرایه‌ی اتوموبیل با راننده شامل فراهم کردن یک اتوموبیل با راننده برای مشتری است. مشتری (مسافر) مسیر حرکت را به صلاح‌دید خود و در هنگام سفر تعیین می‌کند.
  • حداقل مدت زمان کرایه‌ی خودرو با راننده دو ساعت است. پیمانکار این حق را برای خود محفوظ نگه می‌دارد که به صورت یکطرفه، حداقل زمان سفارش این سرویس را در هر یک از شهرهایی که این سرویس در آن ارائه می‌شود، تعیین کند.
  • فراز سی آر اس این سرویس را تنها پس از ثبت یک سفارش از پیش ارائه می‌دهد.
  • هزینه‌ی سرویس کرایه‌ی اتوموبیل با راننده، چه مشتری از آن استفاده بکند و چه نکند، فارغ از مدت زمان استفاده از ماشین، برنامه‌ی سفر، مسافت طی‌شده و زمان توقف، بدون هیچ کوتاهی از جانب فراز سی آر اس ، باید پرداخت شود.
  • سرویس کرایه‌ی خودرو با راننده برای انتقال به فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های قطار یا اتوبوس و مقاصد خارج از شهر ارائه نمی‌شود و این سرویس‌ها از نوع ترانسفر هستند.
  • هزینه‌ی سرویس کرایه‌ی خودرو با راننده باید به صورت غیر نقدی پرداخت شود و پول نقد دریافت نمی‌شود.
  • اگر مکان آغاز سرویس کرایه‌ی خودرو با راننده فرودگاه باشد، هزینه‌ی ساعت اول طبق هزینه‌ی ترنسفر محاسبه می‌شود؛ پس از آن هزینه‌ به صورت عادی محاسبه می‌شود.
  • اگر مکان آغاز سرویس کرایه‌ی خودرو با راننده مکانی غیر از محل فراز سی آر اس باشد، هزینه‌ی سفر به آن مکان به هزینه‌های اضافه می‌شود و مدت زمان انتقال خودرو به این مقصد یک ترنسفر به حساب می‌آید. مابقی خدمات سرویس کرایه‌ی خودرو با راننده حساب می‌شوند.

3- حقوق و وظایف طرفین

  • ذیلاً این حق به مشتری داده می‌شود که سرویس ارائه‌شده توسط پیمانکار را به صلاح‌دید خود، به روشی که خلاف قوانین بریتانیا نباشد معرفی و تبلیغ نماید.

مقررات و قوانین بیمه مسافرتی

نظر به اینکه مسافر با انجام رزرو یا خرید از فراز سی آر اس میتواند همزمان با خرید بیمه مسافرتی تحت پوشش بیمه مسافرتی سامان قرار گیرد لذا با انجام خرید مسافر تایید مینماید از کلیه ضوابط و شرایط عمومی بیمه مسافرتی سامان که در سامانه www.Si24.ir که به طور کامل تشریح و در آن ذکر شده مطلع گردیده و آنرا پذیرفته و متعهد به رعایت موارد شرایط عمومی بیمه سامان میباشد.

رزرواسیون آنلاین اقامت کوتاه هتل فرودگاهی بین المللی امام خمینی (ره)

  • مسافر میبایستی در هنگام ورود به هتل برگ تأییدیه‌ی رزرو واچر را به  پذیرش ارائه دهد.
  • ذخیره‌ی اتاق بنابر درخواست متقاضی و یا دفتر خدمات مسافرتی، به نام مهمان استفاده‌کننده صادر می‌شود و غیرقابل انتقال، تغییر و استرداد و کنسلی میباشد.
  • در هنگام ورود به هتل، مهمانی که اتاق به نام ایشان رزرو شده‌است باید شناسنامه، کارت ملی و یا گذرنامه معتبر خود و سایر همراهان را برای دریافت اتاق به پذیرش ارائه دهد. لازم به ذکر است برای پذیرش زوج‌های ایرانی حتماً یکی از زوجین باید دارای شناسنامه باشند. پذیرش نفر دوم با کارت ملی یا گذرنامه بلامانع می‌باشد.
  • صیغه‌نامه باید دارای مهر برجسته‌ی قوه‌ی قضاییه باشد و مهر دفترخانه یا عاقد به تنهایی مورد قبول نمی‌باشد. در صورت ارائه‌ی صیغه‌نامه حتماً زوجه باید دارای شناسنامه با توضیحات طلاق یا فوت در صفحه‌ی دوم باشد در غیر این صورت فقط با توضیحات و مجوز پدر زوجه در صیغه‌نامه اتاق تحویل خواهدشد. برای آقا وجود شناسنامه الزامی نیست، کارت ملی یا گذرنامه نیز مورد قبول است.
  • در صورت ارائه‌ی هرگونه مدارک هویتی و اطلاعات نادرست، عواقب ناشی از آن بر عهده‌ی مسافرو مهمان میباشد.
  • هتل در خصوص جا ماندن، تأخیر و یا لغو برنامه‌ی حرکت وسیله‌ی سفر و یا پرواز مهمانان هیچ‌گونه مسؤولیتی ندارد.
  • خسارات وارده به اموال و اثاثیه هتل به عهده‌ی مهمان است.
  • اقامت مهمانان در هتل مطابق تاریخ و ساعت مندرج در تأییدیه‌ی رزرو بوده و در صورت اقامت بیشتر از ساعات رزروشده می‌بایست با پرداخت مابه ‌التفاوت نرخ پرداخت‌شده توسط میهمان با نرخ اقامت کامل (حداقل یک شب) انجام پذیرد.
  • چنانچه مهمان در زمان مندرج دربرگ تاییدیه رزرو (واچر) به هتل مراجعه نکرد و یا تا 24 ساعت قبل از ساعت ورود به صورت مکتوب علت عدم حضور خود را به واحد رزراسیون اعلام نکرد، رزرو انجام‌شده باطل شده و هیچ مبلغی مسترد نمی‌گردد.
  • چنانچه مهمان پس از رزرو و اقامت در هتل، بنا به هر دلیلی از ادامه‌ی اقامت در هتل منصرف شد، هیچ هزینه‌ای مسترد نخواهدشد.
  • ملاک قیمت‌ها در سیستم بر اساس نرخ نمایش‌داده‌شده در سایت در لحظه‌ی ثبت رزرو خواهدبود و در فصول و ایام پر تردد مختلف ممکن است متغیر باشد.
  • حداقل سن الزامی جهت اخذ اتاق 18 سال تمام می‌باشد و در صورتی که فرد رزروکننده دارای سن کمتری باشد رزرو ابطال می‌گردد و هزینه مسترد نخواهدشد.
  • در صورت عدم رعایت قوانین مندرج در سایت، هتل هیچ مسئولیتی نسبت به بازپرداخت وجه نخواهدداشت.
  • امکان برگزاری جلسات در اتاق‌ها و سوییت‌ها وجود ندارد و در صورت تمایل به برگزاری باید به واحد فروش و بازاریابی هتل مراجعه شود.
  • کلیه‌ی مهمانان ملزم به رعایت شئونات اسلامی و قوانین داخلی هتل می‌باشند.
  • جهت هر گونه هماهنگی و توضیحات تکمیلی میتوان با شماره تلفن 02126404026 و یا ایمیل info@hotelairport.ir تماس حاصل نمود.
  • تعداد نفرات باید مطابق با رزرو باشد و نفر اضافی باید مشمول هزینه اضافی مربوطه میباشد.
  • هزینه‌های مازاد به صورت نقدی (ریال، دلار، یورو) بنابر سیاست های اتخاذ شده هتل پرداخت می‌گردد.
  • ارائه‌ی پرینت واچر به رسپشن (پذیرش) الزامی است

مقررات و قوانین کارت های اعتباری و پیش پرداخت ارزی

نظر به اینکه خرید، شارژ ، تمدید سرویس و ارائه هرگونه خدمات جهت کارت های اعتباری از سوی ارائه دهندگان و تامین کنندگان آن صورت میپذیرد لذا چنانچه مسافر درخواست خدمات خرید و شارژ آنرا داشته باشد بدین شکل قلمداد میگردد که مسافر به محض استفاده از خدمات ، خرید کلیه قوانین و الزامات ارایه کننده خدمات را پذیرفته و خود را ملزم به رعایت کلیه قوانین و شرایط ارایه کننده خدمات میداند.