سوالات متداول

  • چگونه می‌توانم آنلاین پرداخت کنم؟
    در انتهای هر خرید به صفحه‌ی پرداخت آنلاین هدایت می‌شوید و با داشتن کارت بانکی عضو شتاب و رمز دوم (رمز اینترنتی) می‌توانید آنلاین پرداخت کنید.
  • برای پشتیبانی چه تمهیدی در نظر گرفته‌شده‌است؟
    شما می‌توانید در ساعات اداری (شنبه تا چهارشنبه ۹-۱۷ و پنج‌شنبه ۹-۱۳) با شماره‌ی تلفن ۲۶۴۰۴۰۲۶ و در سایر ساعات با شماره‌ی ۰۹۰۲۶۴۰۴۰۲۶ تماس بگیرید و مشکلات خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید. کارشناسان سفرهای کهکشانی مشکل شما را در کمترین زمان بررسی و حل خواهندکرد.
  • برای سفر خارجی اعتبار پاسپورت چند ماه باید باشد؟
    بستگی دارد که قصد سفر به کدام کشور را دارید. به عنوان مثال برای سفر به هندوستان دست‌کم باید ۷ماه اعتبار داشته‌باشد. اما برای سفر به ترکیه ۲ تا ۳ ماه نیز کافی است. بنابراین قوانین ورود و خروج برای کشورهای گوناگون متفاوت است.
  • فرزند من دانشجو است، آیا می‌تواند در یک سفر همراه ما باشد؟
    شما با مراجعه به اداره‌ی گذرنامه می‌توانید یک پاسپورت موقت برای فرزندانتان دریافت کنید.
  • برای گرفتن ارز مسافرتی چه باید کرد؟
    شرکت‌های خدمات مسافرتی مسئولیتی در قبال دریافت ارز مسافران ندارند. مسافران گرامی می‌بایست با ارائه‌ی مدارک سفر خود اعم از بلیت و ویزا به بانک‌هایی که شعبه‌ی ارزی دارند مراجعه کرده و حواله‌ی ارزی دریافت نمایند.
  • آیا عوارض خروج از کشور به عهده‌ی آژانس مسافرتی است؟
    خیر. عوارض خروج از کشور به عهده‌ی شخص مسافر می‌باشد و آژانس مسافرتی صرفاً تأمین‌کننده‌ی بلیت، ویزا و اقامت برای مسافران می‌باشد.
  • از پرواز جا ماندم اما شرکت هواپیمایی مبلغی را به من بازنگردانده. می‌توانم شکایت خود را مطرح کنم؟
    چنانچه پرواز شما چارتر بوده‌باشد هیچ مبلغی به شما برگشت داده نمی‌شود اما اگر پرواز شما سیستمی بوده‌باشد، مطابق قوانین پروازهای سیستمی به شما مبلغی عودت داده خواهدشد.
  • فکر نمی‌کنید بهتر باشد بگذاریم تور لحظه آخری خریداری کنیم؟
    همیشه این شیوه پاسخگو نیست. ممکن است تا هفته‌ها نرخ تورها پایین نیاید و در لحظه‌ی آخر تور مورد نظر شما موجود نباشد.
  • همه می‌گویند با آژانس‌هایی سفر کنید که مجری هستند، به نظر شما این حرف صحیح است؟
    خرید از آژانس‌های مجری یا واسطه از نظر قیمت برای مسافر چندان تفاوتی ندارد. به این نکته توجه کنید که با آژانسی قرارداد منعقد نمایید که پیگیر کارهای سفر شما باشد.
  • تفاوت پکیج با پرواز + هتل چیست؟
    در سرویس پکیج هر مسیر با خدمات از قبل طراحی‌شده به صورت یک مجموعه قابل رزرو است ولی در سرویس پرواز+هتل شما می‌توانید پرواز و هتل را بدون خدمات جانبی سفر مانند راهنمای تور و ترانسفر انتخاب نمایید؛ به علاوه در سرویس پرواز+هتل تنوع بیشتر نسبت به پروازهای چارتری و هتل‌های طرف قرارداد دارید.
  • آیا رزرو آنلاین هزینه‌ای دارد؟
    خیر؛ رزرو آنلاین در سفرهای کهکشانی هیچ گونه هزینه‌ی اضافی برای شما در بر ندارد.
  • اگر در تور خود با مشکلی مواجه شدیم چه باید کنیم و به کجا شکایت کنیم؟
    سعی کنید موضوع را با مدیر تور شرکت یا آژانس مربوطه مطرح نمایید. سعی کنید درک متقابلی از شرایط پیش‌آمده داشته‌باشید و منطقی با موضوعی که پیش آمده برخورد کنید. اما اگر حق به جانب شما بود و توضیحات آژانس مربوطه قانع‌کننده نبود می‌توانید به مراجع ذیصلاح که در اینجا سازمان میراث فرهنگی و گردشگری است مراجعه نمایید.
  • در صورتی که بعد از تکمیل فرایند خرید و هدایت به سایت بانک، با بروز مشکل در پرداخت مواجه شدیم، چه کنیم؟
    اگر به هر دلیلی پرداخت شما موفقیت‌آمیز نبود ولی پول از حساب شما کسر شد، معمولا تا 2 ساعت بعد پول به حساب شما بر می‌گردد. در این صورت مجدداً اقدام به خرید نمایید. در غیر این صورت با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.